Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Γιατί χρειαζόμαστε να μάθουμε για την διαχείριση της Μάρκας?

View more presentations from MNEMOS Project

Από τους πλέον επιτυχημένος στον χώρο ειδικά του national branding θεωρώ τους Ιταλούς. Από που να αρχίσεις: από την Πίτσα, το Παγωτό, τα Μακαρόνια, το ένδυμα, τα παπούτσια, το κόσμημα, το αυτοκίνητο, κρασί, τυρί ...ακόμα και το λάδι που εισάγουν από Ελλάδα καταφέρνουν να το λανσάρουν ως δικό τους... δεν έχουν αφήσει τομέα για τομέα χωρίς να κατακτήσουν μια από τις πρώτες θέσεις αναγνωρισιμότητας ...και καταξίωσης .. εμείς ως Έλληνες εκτός από την 'Φέτα' και 'Ουζο' που μετά κόπων και βασάνων οικιοποιηθήκαμε και λανσάραμε ως Ελληνικά που αλλού καταλαμβάνουμε γνωστές και καταξιωμένες brandes στο εξωτερικό? Μήπως είναι καιρός? Ο καθένας στο χώρο του να γίνει πιο εξωστρεφείς και να αξιοποιήσει δυνατότητες προώθησης και αναγνώρισης Ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό? Προσωπικά πιστεύω ότι η Ανατολική Ευρώπη θα ήταν μια καλή αρχή δεδομένου ότι μας δένει η θρησκεία και η ιστορία και είναι αγορές που τώρα πλάθονται. Αντιλαμβάνομαι ότι η οικονομική κρίση δυσκολεύει στο εγχείρημα αυτό. Αλλά πιστεύω για όλα υπάρχουν λύσεις.. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ... ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ.. και ότι δεν είναι εφικτό ως μονάδα μπορεί να γίνει και ως ομάδα.. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ!!!  
dK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου