Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Χρόνια πολλά στις Γυναίκες με αξιοπρέπεια, τόλμη και αγάπη στην καρδιά!!!

H TEΛEYTAIA ΠΑΛΛΑΚΙΔΑ


Ερωμένη.
Στήνω το θέατρό σου,
μεταβάλλομαι.
Αντικείμενο πόθου και ηδονής-
μηχανεύομαι
ρόλους και σκηνικά
και γίνομαι Υποκείμενο.

Γυναίκα.
Στήνω το σπιτικό
μιας οικογένειας.
Μεταπλάθομαι.
Μηχανή αναπαραγωγής-
ανακαλύπτω
το μητρικό ένστικτο,
δίνω ζωή
και γίνομαι Μητέρα.

Ιέρεια.
Στήνω ναούς,
επινοώντας νέες θυσίες.
Αντικείμενο λατρείας-
οικειοποιούμαι
τη μεταφυσική
και το θρησκευτικό ένστικτο
και γίνομαι Εξουσία.

Οι ρόλοι
μοιράστηκαν παλαιόθεν-
δεν μου δίνεις,
άλλες επιλογές, όσο αρνείσαι
να δεις πως είμαι Κυματομορφή
που ολοένα αλλάζει.

Δεν σου δείχνω
παρά ένα από τα πρόσωπά μου.
Είμαι η Τελευταία Παλλακίδα
και μυστικά θα φύγω.
Στην Πανσέληνο
18/1/2001
*
***
Περισσότερα για τη Σοφία Κολοτούρου μπορείτε να διαβάσετε στην ιστοσελίδα της:

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Με τιμά η αναδημοσίευση του ποιήματος. Η σελίδα έχει αλλάξει, αλλά το γράφει και στον σύνδεσμο που έβαλες. Η νέα σελίδα είναι www.sofiakolotourou.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ, χαρά μου!!! Θεωρώ ότι ο πολιτισμός και το αξιόλογο σε αυτό τον τόπο πρέπει να γνωστοποιείται!!! Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός έχει χαθεί και υποτιμηθεί ανάμεσα στα reality, τη show biz και τις φατρίες σε όλα τα επίπεδα!!! Εύχομαι πολλές νέες δημιουργίες και ότι καλύτερο!!!

      Διαγραφή